-09

Då var det nya året igång och självklart kommer detta att bli det bästa året på länge!
Jag har inte skrivit så mycket här nu på länge av ren tristress ;) men det ska det bog bli ändring på!

Iallafall, det är ett nytt år och vad kommer med det? Joo.. nyårslöften.
Alla har det nog och alla vet att dem kommer att hålla fram till Mars, kanske till och med April.

  • Engagera mig mer i mitt bloggande
  • Göra något roligt med Sara
  • Spontan åka till göteborg (inte till Liseberg)
  • Träna åtminstone 2 gånger i veckan
  • Köpa en ny handkontroll till Xboxet
  • Göra nått med mamma
  • Göra klart min cykel
  • Skaffa ett jobb
  • Fixa till bilen så att inte det skinnet vid airbagen sitter löst
  • Lära mig Maya 2008 (3D program)
  • Gå upp innan 10 varje dag (från och med idag)
mm.. det var nog allt det jag kommer på nu, men det kommer nog att komma mer ;)



Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0